Ik denk Frankrijk (maar hoop het o zo niet, hekel aan Fransen). Denk wel dat Nederland echt kans kan maken, we gaat het zien hoe ze tegen ijsland gaan spelen.
Frankrijk idd gedoodverfde favoriet. Duitsland ook, eigenlijk altijd. En een heleboel outsiders. In elk geval iets op televisie!
Precies, ik ben aan het smullen hoor! Met onze zuiderburen gaat het alleen niet zo goed.
Ze hebben geen Wout
Wat zijn wij slecht, zeg had ermeer van verwacht
Barslecht. Straks weten we de tegenstander. Grote kans op Engeland en anders Roemeniƫ. Belgiƫ tegen Frankrijk. Wie is het eerste thuis?
Gek genoeg heb ik alsnog vertrouwen dat ze nog ver kunnen komen, een beetje manifesteren. Ik vermoed dan Frankrijk Belgie gaat slopen maar goed, wat is nog zeker in dit EK.
Qua tegenstander Nederland:
Wint Georgiƫ (tegen Portugal) of Tsjechiƫ (tegen Turkije) dan wordt het Roemeniƫ. Zo dan niet, dan is Engeland zondag de opponent.
Geloof er niks van. Ben ook een stuk ouder. Op dit moment Roemeniƫ.
Tis even geleden, maar spanje terechte winnaar niet @Limbo
Jazeker. Meer dan terecht. Ook Nederland had daar van verloren, 9 van de 10 keer. Lang buikpijn gehad van de winst van Engelandā¦
Ja, extreem zuur die Nederlaag tegen Engelandā¦ Ik herken je gevoel van buikpijn, had er denk toch een week goed last van toen ze tegen Argentine hadden verloren
Dat was ook een drama. Beter niet meer kijken!!
Dat is voor mij geen optie, voetbal kijken met een biertje gaat boven alles op dat moment
Kun je dadelijk naar PSV gaan kijken. De bal rolt weerā¦